Logo metrobip

A- A A+

Naprawy sprzętu

 

      Nasza firma prowadzi stały, regularny serwis gwarancyjny (urządzeń kupionych od Metro-Bip) i pogwarancyjny radiotelefonów oraz innych urządzeń Motorola. Posiadamy odpowiednio wyposażony punkt serwisowy mający swą siedzibę w Gdańsku, oraz dysponujemy wykwalifikowaną kadrą pracowników serwisu, przeszkolonych w zakresie napraw radiotelefonów MOTOROLA. Proponujemy Państwu usługi serwisowe, polegające zarówno na wykonywaniu napraw, jak i bieżącej konserwacji i strojenia radiotelefonów używanych.

 

 

Poglądowy cennik usług serwisowych:

 Lp.  Zakres czynności  cena netto (+23%VAT)
 1.  Przegląd, oczyszczenie, sprawdzenie podstawowych parametrów, prosta naprawa obejmująca wymianę złącza zasilania, antenowego, głośnika, mikrofonu, uchwytów, przełączników i inne proste naprawy.  240,00 zł
 2.  Poz. 1 + strojenie, naprawa obejmująca wymianę elementów których wartość nie przekracza 20 USD.  400,00 zł
 3.  Poz. 2 + naprawa obejmująca wymianę uszkodzonych podzespołów, których wartość jest wyższa niż 20 USD, a nie przekracza 80 USD  400,00 zł+ wartość podzespołu
 4.  Naprawy, których wartość wymienionych podzespołów przekracza 80 USD będą uzgadniane ze zleceniodawcą.  do uzgodnienia

 

      Dokonujemy również napraw, okresowych przeglądów radiotelefonów i programujemy je. Prace te są rozliczane wg rzeczywistego czasu jaki był niezbędny do wykonania danej usługi - stawka za roboczogodzinę 70zł netto plus koszt części i podzespołów użytych do naprawy. Podstawą do wystawienia faktury jest Raport Serwisowy zawierający opis wykonanych prac i wykaz użytych do naprawy części i podzespołów. 

 

Ważne informacje

Metro-Bip udziela 6-cio miesięcznej gwarancji na naprawiane podzespoły i wymieniane elementy.

Termin wykonania naprawy lub przeglądu serwisowego wynosi 2 tygodnie dla napraw, nie wymagających sprowadzenia nietypowych części zamiennych i przesyłek zawierających do 10 szt. radiotelefonów.

Koszt przesyłki do serwisu do Gdańska ponosi zleceniodawca, natomiast koszt przesyłki do zleceniodawcy ponosi Metro-Bip. 

Zleceniodawca będzie regulował należności za usługi serwisowe przelewem na podstawie faktury VAT wystawionej przez Metro-Bip. 

Termin dostawy nowych urządzeń wynosi od 2 do 4 tygodni od chwili złożenia zamówienia.

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub przez formularz kontaktowy, dostępny na naszej stronie internetowej.

 

     W sprawie serwisu prosimy kontaktować się pod numerem telefonu 58 346-04-28 lub mailowo:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     Adres do korespondencji:
Metro-Bip Sp. z o.o.
 Al. Grunwaldzka 92-98/25
80-244 GDAŃSK
z dopiskiem "Serwis"